Termeni şi condiţii

Termeni şi condiţii

Acest site este creat şi administrat de SC GOT TRAVEL TOUR SRL (denumita in continuare GOT TRAVEL), o societate comercială cu sediul social în Cluj Napoca, Str.Moţilor nr. 143-145, Spaţiul comercial nr.1, Jud. Cluj număr de telefon: 0770497502, adresa de e-mail: contact@gottravel.ro, cod unic de înregistrare 38574264, înregistrată la Oficiul National al Registrului Comertului sub numărul J12/6671/07.12.2017, titulară a licenţei de turism nr. 7920. Acest document stabileşte termenii şi condiţiile în care puteţi utiliza www.Gottravel.ro. Utilizarea site-ului şi accesul la servicii presupune acceptarea acestor termeni şi condiţii.

Acces, acurateţea informaţiei, clauze de neresponsabilitate

Acest site conține informații pentru clienții Got Travel și are ca scop furnizarea de informații turistice, oferte, rezervări, abonare la newsletter etc. Este interzisă copierea conținutului, ofertelor, a pozelor din site, tot ce se găsește aici fiind proprietatea Got Travel. Este posibilă printarea ofertelor în scopuri exclusiv personale.

Informaţiile de pe acest site au fost scrise cu bună credinţă însa au caracter general. Got Travel nu oferă garanţia exactitaţii în întregime a informaţiei, aceasta, sugerăm, să fie verificată în agenţie (tarife/oferte) respectiv site-uri de specialitate (alte informatii decat tarifele de pe site).

Got Travel funcţionează şi ca agent pentru terti furnizori cum sunt: linii aeriene, hoteluri, companii de închiriat şi alte servicii turistice furnizate, modificările apărute (ore de zbor, întârzieri, tarife, anulari etc) din vina furnizorilor, nefiind responsabilitatea Got Travel.

Confidenţialitate şi preluarea datelor cu caracter personal

Conform cerinţelor Legii nr 677/2001 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date, modificată şi completată, respectiv ale Legii 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal şi protecţia vieţii private în sectorul comunicaţiilor electronice, SC GOT TRAVEL TOUR SRL are obligaţia de a administra în condiţii de sigurantă şi numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizaţi despre dumneavoastră ori o alta persoană.

Prin accesarea şi utilizarea site-ului gottravel.ro datele cu caracter personal şi orice alte informaţii furnizare de dumneavoastra pot fi prelucrate şi utilizate de agenţia de turism Got Travel în orice activitaţi şi scopuri legate de marketing, în scopul realizarii de baze de date respectiv utilizarea acestora pentru: rezervări de bilete de avion, rezervări hoteliere, diferite rezervări solicitate de client, încheierea contractului etc.

În cazul în care utilizatorul nu mai doreste sa primeasca nici un fel de oferta de la agenţia de turism Got Travel, acesta are obligaţia de a cere acest lucru la adresa: contact@gottravel.ro. Ca urmare a solicitării explicite a utilizatorului, Got Travel se obligă să înceteze a trimite emailuri sau a utiliza emailul/datele personale ale persoanei respective în scopuri de marketing .

Got Travel are obligaţia de a nu face publică adresa de email a clienţilor şi de a nu o dezvălui unei terte părţi, dacă aceasta nu se află între partenerii agreaţi, excepţie făcând cazul necesitaţii respectării legii.

Clientul are obligaţia de a furniza datele personale corect (nume, prenume, CNP, serie și număr bulletin/pașaport, adresă, email și număr de telefon, restul informaţiilor oferite de acesta fiind opţionale), în caz contrar nu se vor putea exercita rezervările şi ofertele cerute de către acesta.

SC GOT TRAVEL TOUR SRL este înregistrată ca operator de date personale la Autoritatea Natională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal (A.N.S.P.D.C.P.), având număr în Registrul General 0002538 din data 27.01.2018

Rezervări hoteliere

  • Tarifele şi rezervarea hotelurilor nu se garantează decat pe baza unei confirmari certe. Mesele incluse în fiecare ofertă sunt specificate diferenţiat.
  • În anumite destinaţii se pot percepe taxe locale plătibile la hotel.
  • Pot exista situaţii în care hotelul să ceară un card pentru garantarea diferitelor costuri suplimentare care pot apărea în timpul sejurului.
  • Daunele si serviciile suplimentare nu sunt responsabilitatea Got Travel și se achită direct la hotel conform politicii acestuia.
  • Check in-ul începe, în general, la ora 12.00-14.00, iar check out-ul se face până în ora 12.00. În caz de nerespectare a orelor se pot percepe taxe suplimentare, care nu sunt responsabilitatea Got Travel.
  • În caz de neprezentare, sejurul se poate anula automat și se vor percepe penalități, în funcție de politica fiecărui hotel.
  • Cazarea unui minor fără însoţitor este interzisă.
  • Cererile de rambursare, ca urmare a neutilizarii în totalitate sau partială a serviciilor turistice, trebuiesc însotite de o confirmare scrisă din partea hotelului.
  • Această confirmare nu garantează returnarea contravalorii serviciilor neutilizate şi va fi onorată numai în cazul în care hotelul acceptă returnarea acesteia.
  • Rezervările sunt nominale, neputând fi transmisibile. Nu se permite cazarea altei persoane decât cea care a fost înregistrată în rezervare. Modificările de nume se fac în funcție de politica fiecărui hotel și se discută pe fiecare caz în parte.
  • Got Travel se obligă să înlocuiască hotelul, fără plata vreunor costuri extra din partea clientului, cu unul similar, în cazul imposibilității onorării rezervării de către hotel, din vină proprie sau alte cauze ce nu țin de agenție (renovări care nu au fost comunicate, neconcordanțe ale camerelor vis a vis de ce ni s-a transmis, mizerie, overbooking etc).
  • Tipurile de camere sunt diferite de la un hotel la altul, de la o țară la alta. Got Travel nu este responsabilă pentru clasificările hotelurilor care nu sunt conforme cu standardele altor state, fiecare hotel respectând un standard impus de ministerele țării respective. Nu exista o clasificare după aceleasi standarde la nivel global, motiv pentru care, în unele state, hotelurile sunt mai slabe decât în altele, raportat la acelaşi număr de stele.
  • Alocarea pe tipuri de cameră se face în funcție de ofertă (Superioară, Apartament, Single, Tripla etc), iar pentru anumite cerințe la cameră (pat, poziție, amplasare, etaj, panoramă etc) agenția nu garantează posibilitatea onorării acesteia, camerele fiind distribuite în funcție de disponibilitatea din ziua cazării. În situația unei politici de plată extra pentru anumite cerințe suplimentare, hotelul își ia angajamentul de onorare a serviciului plătit. În caz contrar, agenția nu poate fi trasă la răspundere cu privire la acest aspect, noi raportându-ne direct la politica fiecărui hotel. Încercăm să ne asigurăm că hotelul oferă tipul de cameră rezervat, iar cerintele suplimentare (amplasare, etaj, panorama etc) sunt onorate. Cu toate acestea pot exista situații când, în loc de o camera cu pat dublu poate fi alocată o camera cu două paturi separate sau invers; în loc de etaj superior se oferă etaj intermediar sau primul etaj etc.
  • Atenție: majoritatea camerelor din hotelurilor europene au două paturi single alăturate pentru a forma un pat dublu. Toate cerintele dumneavoastră vis a vis de cameră și pat sunt transmise de noi la hotel, dar alocarea se face in functie de politica hotelului și de disponibilitatea din acel moment.
  • Camera dubla poate fi atât cu pat dublu cât și 2 paturi alăturate sau separate.
  • Camera triplă nu înseamnă obligatoriu 3 paturi ci pot fi: cu 3 paturi sau 2 si pat suplimentar/ pliabil.
  • Mărimea paturilor este diferită de la un hotel la altul, de la o cameră la alta, de la un tip de cameră la alta.
  • Unele hoteluri cer plată suplimentară pentru patuț bebeluș, aceasta putându-se plăti direct la hotel.
  • Got Travel prezintă o idee generală a calităţii hotelului, neconcordanţa cu realitatea nefiind răspunderea Got Travel. Noi avem obligația de a atenționa clientul cu privire la lucrurile pe care le știm și ne-au fost furnizate de către hotel, anumite situații apărute, de care agenția nu avea cunostință la momentl rezervării, nefiind vina agenției.
  • Orice reclamaţie trebuie depusă în scris la sediul Got Travel sau transmisă prin email în maxim 30 zile de la data ieșirii din hotel. Nu vom lua în considerare reclamaţiile care nu au fost supuse atentiei hotelului pe timpul şederii clientului.
  • Orice reclamaţie trebuie raportată pe loc hotelului şi la numărul de urgenta de pe voucher.
  • Got Travel nu va fi responsabilă pentru orice inconvenienţe sau rezultate ale unor circumstanţe neprevăzute cum ar fi inundaţii, cutremure, revolte, acte teroriste, acte guvernamentale sau schimbarea autorităţii dintr-o tară, condiţii de vreme nefavorabile sau renovări la hotel care nu ni s-au comunicat în avans.
  • Diferenţele de climă şi regulile de economisire a energiei din diferite ţări pot afecta sistemele de încalzire din hotelurile localizate în zona sau ţara respectivă.
  • Vă rugăm să verificaţi datele personale şi detaliile de pe voucher pentru a vă asigura ca totul este corect, astfel evitând greşelile care pot apărea în sistem.

Biletele de avion

  • Rezervările de locuri pentru zboruri se face cu ajutorul sistemelor intenaționale computerizate de rezervări, care permit accesul agenției la baza de date a companiei și rezervarea efectivă a locurilor pentru o anumită cursă, în favoarea potențialilor pasageri.
  • Plata biletelor de avion se face integral la momentul emiterii.
  • Odată cu efectuarea rezervarii, veti primi de la Got Travel informatii referitoare la tariful zborului (valabil la data rezervarii), precum și informații referitoare la condiţii, restricții şi reguli aplicabile biletului de avion ce poate fi cumpărat în baza respectivei rezervări.
  • Fiecare companie aeriană are regulile proprii, iar condiţiile, restricţiile şi regulile aplicate de Got Travel sunt cele impuse de compania aeriană.
  • Obţinerea vizelor nu este responsabilitatea agenţiei, clientul având obligaţia de a se informa cu privire la acest aspect precum şi despre costurile aferente. Consulatele şi ambasadele la care puteţi solicita informaţii se găsesc în site.
  • Tarifele biletelor de avion se pot modifica până la momentul cumpărării efective, Got Travel nefiind responsabilă pentru acest lucru. Planul tarifar al companiilor aeriene este foarte dinamic şi impus agențiilor de turism.
  • Prețul biletului de avion include, de regulă, taxa de aeroport. Există situații însă, independente de voința agenției, în care pe parcursul călătoriei să i se ceară clientului și alte taxe care nu au fost percepute inițial, situație în care agenția nu se poate face răspunzătoare.
  • La prețul de bilet se adaugă un tarif de serviciu de 10 euro pentru companii low cost și între 20-50 euro pentru companiile IATA, în funcție de prețul biletului și tarifele furnizorilor.
  • După emiterea biletului de avion, toată responsabilitatea privind efectuarea călătoriei revine companiei aeriene. Pasagerul este obligat să se prezinte la îmbarcarea pentru zbor cu cel putin 2 ore înainte de ora plecării, pentru zboruri internationale, şi minim 1 ora și 30 min înainte de ora plecării pentru zboruri interne. Nu uitaţi că sunt aeroporturi foarte mari unde vă recomandăm să ajungeţi mai repede de 2 ore pentru a evita pierderea zborului.
  • Companiile aeriene îţi asumă dreptul de a anula un zbor sau de a modifica orarul acestuia, dar nu înainte de a fi anuntat pasagerul prin emai sau sms, pasagerul putând solicita despagubiri numai direct companiei aeriene. Dacă dețineți o asigurare care acoperă întarzieri, este anunţată agenția imediat, iar despagubirile conform poliței vor fi onorate.
  • În caz de anulare-întârziere, compania aeriana are obligaţia de a vă da în scris lista cu drepturile si despagubirile, defalcate pe ore. Pentru mai mult de 3 ore, au obligatia de a oferi pasagerilor bonuri valorice pentru hrană şi apă, iar unele companii oferă și cazare. În caz de anulare se oferă alternativă de transfort, raportat la fiecare situţie în parte.
  • În funcţie de reglementările companiilor aeriene, pasagerul poate prezenta la check-in, pentru zborurile internationale, una sau două piese de bagaj de cală a câte 20-23 kg fiecare și o piesă de bagaj de mână de 5-10 kg, dimesiunile le gasiți pe site-ul companiei.
  • Depăşirea limitei la bagaje, impusă de compania aeriană, se taxează suplimentar, direct la aeroport, conform politicii fiecărei companii și nu este obligația agenției de turism.
  • Pasagerii cu probleme grave de sănătate, precum şi pasagerele însărcinate vor putea călători numai cu acordul scris al medicului, obtinut cu maxim 7 zile înaintea datei zborului. Femeile însărcinate peste 7 luni nu au drept de călătorie.
  • Animalele domestice sunt acceptate la bordul aeronavelor numai cu rezervare anterioară, confirmată de către compania aeriană şi numai cu model standard de cușcă.
  • La bordul aeronavei sunteţi obligaţi să respectaţi recomandările personalului de bord.
  • Atenţie la lichidele transportate, restricţiile sunt clare şi regulile le gasiti pe site-ul fiecărei companii în parte şi se aplică tuturor pasagerilor.
  • În bagajul de mână cantitatea de lichid este de maxim 100 ml/fiecare recipient cu condiția ca acesta să fie ambalat individual.Toate aceste recipiente vor fi depozitate lejer, într-un ambalaj din material plastic transparent, care se poate resigila, având un volum maxim total de 1 litru/ pasager și pot include: apă şi alte băuturi, supe, siropuri, creme, loţiuni şi uleiuri, parfumuri, spray-uri, gel de păr şi de baie, spumă de bărbierit, recipiente sub presiune, pastă de dinţi, rimel, mixturi, precum și alte produse de aceeaşi consistenţă. Este interzis transportul armelor şi a armelor albe (cuțite, pile pentru unghii, obiecte ascuțite în general).
  • Puteţi avea în bagajul de mână medicamente sub forma de lichid, gel, aerosoli, insulină şi substanţe pentru dietă (este necesara recomandarea scrisa a medicului), inclusiv hrana pentru copii (lapte sau suc), în cantitatea necesară pe durata călătoriei. Sunt permise lichidele în bagajele de cală.

Afisarea condiţiilor de mai sus obligă pasagerul la citirea lor şi se consideră că a luat la cunoştinţă despre conţinutul acestor condiţii în momentul cumpărării biletului fără a putea invoca ulterior necunoasterea lor sau lipsa de informare.

Circuite de grup

  • Însotitorul de grup poate modifica programul circuitului pe zile, inclusiv ordinea de vizitare a obiectivelor turistice, în funcţie de anumite condiţii ( ex.condiţii meteo nefavorabile, etc.), dar fără a se afecta structura generală a programului.
  • Modificarea programului turistic nu este responsabilitatea agenţiei, dacă sunt cauze de forţă majoră sau împrejurări pe care nici agenţia, nici prestatorul de servicii nu le poate evita.
  • Got Travel nu este răspunzătoare pentru situaţiile în care autorităţile vamale sau aeroportuare refuză îmbarcarea turistului sau nu îi acordă acestuia permisiunea de intrare sau de iesire dintr-o ţară şi nu i se pot imputa agentiei sumele generate de această situaţie.
  • Got Travel nu poate fi facută răspunzatoare de pierderea bagajelor sau a obiectelor personale ale turistului (indiferent de cauză).
  • Got Travel nu este responsabilă pentru pierderea zborului de către un pasager din vină proprie.

Anulare şi penalităţi

În cazul în care turistul renunţă din vina sa la pachetul de servicii turistice care face obiectul prezentului contract, el datorează agenţiei penalizări după cum urmează:

  • 30% din preţul pachetului de servicii, dacă renunţarea se face cu mai mult de 30 de zile calendaristice înainte de data plecării;
  • 60% din preţul pachetului de servicii, dacă renunţarea se face în intervalul 15-29 de zile înainte de data plecării;
  • 100% din preţul pachetului de servicii, dacă renunţarea se face într-un interval mai mic de 14 zile înainte de plecare sau pentru neprezentarea la program.

Pentru pachetele last minute, penalitatea este de 100% din valoare.

Plata pachetelor se face în 24 de ore de la data emiterii facturii. În caz contrar se aplică penalități de 1% pe zi sau se consideră anulată rezervarea turistului, agenţia de turism având dreptul de a nu mai furniza serviciile cerute iniţial.

Tariful achitat pentru avion nu este returnabil în caz de renunţare. Exceptie fac anumite companii de linie care acceptă returnarea unei anumite sume de bani. În această situaţie se discută pentru fiecare excepţie în parte.

La tariful companiei aeriene se percepe un tarif de serviciu în cuantum de 10-50 euro, în funcție de compania aeriană (companii low cost: 10 euro, companii IATA: 20 – 50 euro, în funcție de tarifele furnizorului). Got Travel specifică tariful exact înainte de cumpărarea biletului și il aveți scris în contractul cu turistul.

Plata pachetelor turistice poate fi facută în lei sau euro, card, transfer bancar sau cash. Mai multe informații despre modalitatea de plata găsiți în subsolul site-ului, la Modalități de plată.